24 فروردين 1397 - 14:02
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور:

مبارزه با فساد و ارتقای سلامت در اولویت دولت

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مبارزه با فساد و ارتقای سلامت در نظام اداری از اولویت های دولت است.
کد خبر : ۸۴۴۷۱
جمشید انصاری

به گزارش ایبِنا، جمشید انصاری با بیان این مطلب در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت خوزستان، اظهارداشت: یکی از اصلی ترین مشکلات کشور این است که تصور می کنیم با منابع مالی می توانیم همه برنامه های توسعه ای کشور را پیش ببریم. 


وی افزود: بسیار پیش آمده که حتی منابع را نیز تامین می کنیم، اما به دلایلی نمی توانیم برنامه ها را به درستی اجرا کنیم. توجه نکرده ایم که نظام های مدیریتی و ساز و کارهای پیشبرد برنامه های توسعه، مهم تر از منابع هستند تا شاهد انجام درست تر کارها و پیشبرد برنامه های توسعه در کشور باشیم.


رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، افزود: امروز در بسیاری از تحلیل های خودمان احداث سدها و انتقال آب بین حوزه ای را نقد می کنیم، اما واقعیت امر این است که برای این موارد پول های زیادی هزینه شده است. اگر تصمیمات مدیریتی درست تری گرفته می شد شاید کشور بخش قابل توجهی از مشکلاتی را که اکنون با آن ها مواجه است، نداشت.


انصاری گفت: برنامه اصلاح نظام اداری که به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده بودیم برای پایان دوره سه ساله تا آخر ۹۶ بود که برای دوره سه ساله جدید بازنگری و ظرف روز های آینده در هیات وزیران مطرح و تصویب می شود. 


برچسب ها: دولت فساد اداری
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر