24 فروردين 1397 - 14:10

پرداخت سود سهام شرکت‌های بیمه‌ای امارات به ۱۷۸ میلیون دلار رسید

پرداخت سود سهام از سوی شرکت های بیمه ای اماراتی در سال مالی ۲۰۱۷ میلادی این کشور به ۱۷۸ میلیون دلار جهش پیدا کرد.
کد خبر : ۸۴۴۷۳
درهم

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از ترید عربیا، بر اساس تازه ترین آمار بازار سهام امارات متحده عربی، پرداخت سود سهام از سوی شرکت های بیمه ای اماراتی در سال مالی ۲۰۱۷ میلادی به ۶۵۵ میلیون درهم معادل ۱۷۸ میلیون دلار افزایش پیدا کرد که این رقم در مقایسه با سال مالی ۲۰۱۶ میلادی که ۵۶۸ میلیون درهم ثبت شده، ۱۵.۳ درصد رشد نشان می دهد.


رشد پرداخت ها از سوی شرکت های بیمه ای مقارن با افزایش سود توسط این بخش است که ارزش آن به ۱.۴۸ میلیارد درهم در سال ۲۰۱۷ میلادی رسید و این رقم برای سال قبل از آن ۹۰۰ میلیون درهم ثبت شده است.


مجموع پرداخت سود سهام از سوی ۱۹ شرکت بیمه ای اماراتی در سال مالی ۲۰۱۷ مالی، بیشتر از سایر بخش ها در این کشور گزارش می شود. افزایش سود در این بخش به افزایش حق بیمه شرکت ها نسبت داده می شود که در سال گذشته میلادی تصویب شد.


بر همین اساس، ۲۲ شرکت بیمه ای از مجموع ۳۱ شرکت بیمه ای که در فهرست ADX بورس امارات و بازار مالی دوبی در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار دارند، ۱۴ شرکت قرار گرفته در بازار مالی دوبی ۷۱۵ میلیون درهم کسب سود و ۱۷ شرکت بیمه ای که در فهرست ADX بورس امارات قرار دارند ۷۶۵ میلیون درهم کسب درآمد کرده اند ک در مقایسه با سال ۲۰۱۶ میلادی حاکی از رشد قابل توجه دارد.


بر پایه این گزارش، شرکت بیمه «تکافئول ملی دوبی» با اختصاص سود ۷.۶ میلیون درهم در سال ۲۰۱۷ میلادی در مقایسه با سود ۴۰۰ هزار درهی خود در سال ۲۰۱۶ میلادی، بیشترین رشد را به خود اختصاص داده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر