26 فروردين 1397 - 13:21

تغییرات قیمت انواع سکه و ارز در بازار

قیمت انواع سکه در بازار امروز تهران با نوسان نسبت به پنج شنبه هفته گذشته معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش هزار و ۲۰۰ تومانی، ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شد.
کد خبر : ۸۴۵۳۸
سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) با ۲ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته یک میلیون و ۷۸۳ هزار تومان در بازار تعیین شده بود. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، با ۲۶ هزار تومان رشد در مدت مشابه، یک میلیون و ۷۳۹ هزار تومان داد و ستد می شد.


امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم بهار آزادی بدون تغییر نسبت به پنج شنبه هفته گذشته ۸۷۶ هزار تومان و هر قطعه نیم بهار آزادی با ۱۰ هزار تومان رشد در مدت مشابه ۵۵۵ هزار تومان معامله می شد.


همچنین هر قطعه سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به مدت مشابه ۳۵۲ هزار تومان فروخته می شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش یک هزار و ۲۰۰ تومانی به قیمت ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان ارزشگذاری شده بود.


با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به پنج شنبه هفته گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده بود. همچنین هر یورو با ۱۲ تومان افت نسبت به پنج شنبه هفته گذشته ۵ هزار و ۱۸۰ تومان و هر پوند نیز با ۲۵ تومان رشد در مدت مشابه ۵ هزار و ۹۷۹ تومان تعیین شده بود.


جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)
























































نوع سکه و ارز          


پنجشنبه         یکشنبه          

سکه امامی


۱۷۸۱۰۰۰ ۱۷۸۳۰۰۰

سکه بهار آزادی


۱۷۱۳۰۰۰ ۱۷۳۹۰۰۰

نیم سکه


۸۷۶۰۰۰ ۸۷۶۰۰۰

ربع سکه


۵۴۵۰۰۰ ۵۵۵۰۰۰

سکه گرمی


۳۵۲۰۰۰ ۳۵۲۰۰۰

طلای ۱۸ عیار


۱۶۶۳۰۰ ۱۶۷۵۰۰

دلار


۴۲۰۰ ۴۲۰۰

یورو


۵۱۹۲ ۵۱۸۰
پوند ۵۹۵۴

۵۹۷۹



برچسب ها: ارز سکه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر