31 فروردين 1397 - 10:15

جزییات افزایش سرمایه «به پرداخت ملت»

شرکت «به پرداخت ملت» جزییات افزایش سرمایه ۱.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی خود را اعلام کرد.
کد خبر : ۸۴۷۳۹
به پرداخت ملت

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بر اساس مجوز صادر شده از سوی سازمان بورس شرکت «به پرداخت ملت» که با سرمایه ۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در بازار سهام حضور دارد، با هدف نوسازی پایانه‌های قدیمی به تعداد ۲۲۰ هزار دستگاه، توسعه و بازسازی دستگاه‌های پوز مستقر در۳۵۰۰  جایگاه سوخت و همچنین مدل‌سازی سویچ قدیمی و جایگزینی آن سرمایه خود را به میزان ۱.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش می دهد.


این گزارش می افزاید : «به پرداخت ملت» به میزان ۱.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم به ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ ریال که از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی پیش بینی شده را برای این افزایش سرمایه در نظر گرفته است.


لازم به ذکر است،  شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود و عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز می شود و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.


همچنین مطابق ماده ۲۱  قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزله تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان بورس نیست.


آخرین اطلاعات مالی


این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت به پرداخت ملت که با نماد «پرداخت» در بازار دوم فرابورس فعال است در وضعیت «مجاز» قرار دارد و هیچ گره معاملاتی برای آن وجود ندارد.


همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت ۷.۹۸ مرتبه و «EPS»  آن نیز ۲۱۹۵ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


بر اساس گزارش ایبِنا، ۳ سهامدار عمده به پرداخت ملت، شامل « گروه فن آوران هوشمندبهسازان فردا با ۹۰ درصد، مهندسی سیستم یاس ارغوانی با ۲.۸۹۰  درصد و توسعه ومدیریت سرمایه صبا با ۱.۲۵۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
کیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
۰
الان این تعداد سهام هر روز قیمتش افت داره وای به حال روزی که افزایش سرمایه بده همه دارن فقط میفروشن سهامشان را سرمایه سهامداران داره دود میشه صد رحمت به برکت
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها