05 ارديبهشت 1397 - 09:38

جزییات اولین تامین مالی بورس انرژی در سال ۹۷

نخستین عرضه اولیه سال ۹۷ در تابلو سلف موازی استاندارد بورس انرژی روز جاری نهایی می شود.
کد خبر : ۸۵۰۵۳
طرح

به گزارش ایبِنا، بر اساس برنامه اعلام شده روز جاری تامین مالی با استفاده از قراردادهای سلف موازی استاندارد در بورس انرژی توسط شرکت تولیدی آریان ماهتاب گستر برای چهارمین بار به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال انجام می شود.


بر اساس این گزارش، در معاملات روز گذشته، در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی، در بازار گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پروژه و در نماد پرند بالغ بر ۲ میلیون گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.


بازار برق


همچنین بازار برق بورس انرژی نیز شاهد معامله ۱.۵۰۰ قرارداد معادل ۳۶ هزار کیلووات ساعت به ارزش بیش از ۱۰ میلیون ریال بود و نماد بار پایه با قیمت ۳۰۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.


روند نمادها


افزون بر این، در معاملات بورس انرژی، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۳ خرداد ماه ۹۷ گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۸ اردیبهشت ۹۷ و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۸ ادریبهشت ۹۷ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر