10 ارديبهشت 1397 - 12:53
با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره :

«به پرداخت ملت» ۱۹ اردیبهشت به مجمع می رود

به پرداخت ملت زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
کد خبر : ۸۵۲۶۳
به پرداخت ملت

به گزارش خبرنگار ایبِنا، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت به پرداخت ملت که با نماد «پرداخت» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.


بر اساس این گزارش، شرکت به پرداخت ملت مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می کند.


افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه به پرداخت ملت ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۷ به نشانی تهران، چهارراه فرمانیه، خیابان پاسداران شمالی، خیابان نوریان، مجموعه رفاهی بانک ملت مراجعه کنند.


دستور جلسه مجمع


لازم به ذکر است، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تصویب صورت های مالی، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه به پرداخت ملت اعلام شده است.


آخرین اطلاعات مالی


این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت به پرداخت ملت که با نماد «پرداخت» در بازار دوم بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.


همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت ۷.۱۴ مرتبه و «EPS»  آن نیز ۲۴۵۲ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


بر اساس گزارش ایبِنا، سه سهامدار عمده به پرداخت ملت، شامل « گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا با ۹۰ درصد، مهندسی سیستم یاس ارغوانی با ۳  درصد و توسعه ومدیریت سرمایه صبا با ۱.۲۵۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر