13 ارديبهشت 1397 - 13:23

جهش قیمت انواع سکه و طلا در بازار آزاد

بازار آزاد در حالی امروز شاهد جهش قیمتی انواع سکه بهار آزادی و همچنین طلا بود که نرخ دلار مانند روزهای گذشته ثابت و قیمت یورو و پوند کاهش یافت.
کد خبر : ۸۵۳۶۴
سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۵۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز سه شنبه یک میلیون و ۹۷۰ هزار تومان تعیین شد.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۸۵ هزار تومان رشد در مدت مشابه، یک میلیون و ۸۸۳ هزار تومان داد و ستد شد.


امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۵۰ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز سه شنبه با قیمت ۹۶۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان رشد در مدت مشابه ۵۷۹ هزار تومان معامله شد.


همچنین هر قطعه سکه گرمی با افزایش ۱۰هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به روز سه شنبه به قیمت ۳۶۹ هزارتومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۶ هزار و ۴۰۰ تومانی به قیمت ۱۸۷ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.


با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. همچنین نرخ یورو با ۳۸ تومان افت ۵ هزار و ۳۳ تومان و هر پوند نیز با کاهش ۶۹ تومانی نسبت به روز گ ۵ هزار و ۷۷۹ تومان تعیین شد.



برچسب ها: دلار یورو سکه طلا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر