15 ارديبهشت 1397 - 09:10

افت ۲.۸ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال ۹۷

شاخص کل بورس از ابتدای سال تاکنون و در مدت ۲۴ روز معاملاتی، ۲ هزار و ۶۷۸ واحد معادل ۲.۸ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۸۵۳۸۵
شاخص

به گزارش ایبِنا، تازه ترین آمارها نشان می دهد، از ابتدای سال جاری تاکنون در مدت ۲۴روز معاملاتی، تعداد ۱۶ میلیارد و ۱۹۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۶هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال در یک میلیون و ۷۳ هزار و ۷۷۷ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۰ میلیارد و ۳۸۵ میلیون سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۷۲۱ میلیارد ریال در ۴۹۵ هزار و ۷۵۷ نوبت در بازار اول، به میزان ۵ میلیارد و ۴۸۸ میلیون سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال در ۵۵۸ هزار و ۹۷ نوبت در بازار دوم به میزان ۴ میلیون سهم به ارزش ۴ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال در ۲۷۷۲ نوبت در بازار بدهی،  ۱۰۰ هزار سهم به ارزش یک میلیارد ریال در ۱۷۱ نوبت در بازار مشتقه و ۳۲۰ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳ هزار و ۲۶۲میلیارد ریال در ۱۶ هزار و ۹۸۰نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرد تا کنون به رقم ۹۳ هزار و ۶۱۲ واحد رسیده است که نشان از ثبت افت ۲۶۷۸ واحدی معادل کاهش ۲.۸ درصدی دارد. همچنین شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۶۵۹ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۴۱۴۷ واحد کاهش مواجه شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر