22 ارديبهشت 1397 - 09:09

کاهش ۲.۷ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال ۹۷

آمارهای منتشر شده از سوی بورس تهران نشان می دهد که از ابتدای سال ۹۷ تا کنون در مدت ۲۹ روز معاملاتی شاخص بورس ۲۵۹۹ واحد معادل ۲.۷ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۸۵۷۱۲
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای سال تا کنون در مدت ۲۹ روز معاملاتی، تعداد ۲۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۵۱ هزار و ۱۷۱ میلیارد ریال در یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۴ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون سهم به ارزش ۲۷ هزار و ۴۲ میلیارد ریال در ۶۰۴ هزار و ۴۱۱ نوبت در بازار اول، ۶ میلیارد و ۹۶۵ میلیون سهم به ارزش ۱۴ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال در ۶۸۰ هزار و ۶۷۳ نوبت در بازار دوم، ۵ میلیون سهم به ارزش ۵ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال در ۳ هزار و ۴۷۹ نوبت در بازار بدهی، ۷۹ هزار سهم به ارزش ۱.۷ میلیارد ریال در ۱۷۱ نوبت در بازار مشتقه و ۴۳۰ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۴ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال در ۲۱ هزار و ۳۰ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۳ هزار و ۶۹۱ واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۲۵۹۹ واحدی و کاهش ۲.۷ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۴۲۷ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۷۷۳۱ واحد کاهش مواجه شده‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر