23 ارديبهشت 1397 - 15:04

بانک گلمن ساچ با همکاری اپل کارت اعتباری جدید راه اندازی می کند

بانک گلمن ساچ آمریکا با مشارکت اپل کارت های اعتباری جدیدی را به نام «اپل پِی» راه اندازی می کند تا افراد قادر به خرید محصولات این شرکت بزرگ آمریکایی باشند.
کد خبر : ۸۵۸۱۴
اپل

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از وال استریت ژورنال، منابع آگاه اعلام کردند که بانک گلمن ساچ آمریکا به دنبال جایگزین کردن شرکت اپل به جای بانک بارکلیز بریتانیا به عنوان شریک مالی خود بمنظور راه اندازی کارت های اعتباری جدید است.


این کارت های اعتباری با نام «اپل پِی» نامگذاری می شوند. با استفاده از این کارت اعتباری مشتریان می توانند محصولات شرکت اپل را خریداری کنند. البته تا کنون سخنگوی اپل و گلمن ساچ از هر گونه اظهار نظر در این باره خود داری کرده اند.


بانک گلمن ساچ و شرکت اپل هر دو در دنیای فین تک بسیار فعال هستند. شرکت اپل به دنبال افزایش درآمد خود از طریق حوزه های دیگر است و فضای پرداخت ها را به عنوان مکانی مناسب برای انجام تجارت خود می بیند.


در حال حاضر «اپل پِی» ۸۷ میلیون کاربر در سر تا سر جهان دارد؛ ضمن اینکه گروه مالی گلمن ساچ هم به دنبال افزایش فعالیت های خود با خرید سهام شرکت کارگزاری بریتانیایی «تراسل» و خرید «کلاریتی مانی» بمنظور جذب بیش از یک میلیون مشتری به پلت فرم آنلاین وام دهی خود با نام Marcus است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها