23 ارديبهشت 1397 - 16:00

آیفکس ۱۰۸۱ واحدی شد

معاملات فرابورس امروز در حالی پایان یافت که در مجموع بازارهای اول و دوم جابه‌جایی نزدیک به ۱۳۳ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۳۵۲ میلیارد ریال انجام شد و آیفکس به ۱۰۸۱ واحد رسید.
کد خبر : ۸۵۸۱۶
فرابورس ایران - کراپ‌شده

به گزارش ایبِنا، نماد «زاگرس» که بیشترین ارزش معاملاتی را در بازارهای اول و دوم به خود اختصاص داده است به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه‌شنبه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.


بر اساس این گزارش، شاخص کل فرابورس با بیش از ۷ واحد افزایش در ارتفاع بالاتر از ۱۰۸۱ واحدی ایستاد و حجم معاملات در بازارهای نُه‌گانه بیش از ۳۴۸ میلیون ورقه و ارزش آن به بیش از دو هزار و ۴۹ میلیارد ریال رسید.


در مجموع بازارهای اول و دوم فرابورس نیز شاهد جابه‌جایی نزدیک به ۱۳۳ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۳۵۲ میلیارد ریال بودیم که در این میان نماد «زاگرس» با بیش از ۱۲۰  میلیارد ریال ارزش، بیشترین ارزش معاملاتی و سهامی ذوب‌آهن اصفهان با بیش از ۵۷ میلیون جابه‌جایی سهم، بیشترین حجم معاملاتی را در بازارهای اول و دوم به خود اختصاص دادند.


اوراق با درآمد ثابت


همچنین بیش از ۲۰۹ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۱۷۲ میلیارد ریال در سه تابلو بازار پایه و نزدیک به ۴ میلیون ورقه بهادار متعلق به صندوق‌های قابل معامله (ETF) به ارزش افزون بر ۵۶ میلیارد در روز جاری معامله شدند.


در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز امروز بیش از یک میلیون ورقه بهادار با ارزشی بالغ بر یک هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال جابه‌جا شد که با تغییر مالکیت ۵۰۰ هزار ورقه بهادار به ارزش بیش از ۴۴۲ میلیارد ریال، «اشاد۹۴» بیشترین حجم و ارزش را در معاملات امروز این بازار به خود اختصاص داد.


تابلو تسهیلات مسکن


نگاهی به معاملات تابلو تسهیلات مسکن نیز نشان می‌دهد امروز بیش از ۹۰ هزار ورقه تسه با ارزشی بالغ بر ۵۹ میلیارد ریال معامله شده است و امتیاز تسهیلات مسکن مهر ۹۶ با بیشترین حجم و ارزش همچنان در صدر معاملات این تابلو قرار دارد.


امروز همچنین نمادهای «ذوب»، «زاگرس» و «اپرداز» به ترتیب پُربیننده‌ترین نمادها بودند و نمادهای «زاگرس» و «ذوب» با بیش از ۴ واحد تاثیر، مثبت‌ترین اهرم‌های‌ شاخص کل فرابورس شناخته شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر