01 خرداد 1397 - 11:52
رییس پلیس فتا تهران اعلام کرد:

مسدودسازی حساب ۴ سلبریتی

رئیس پلیس فتای تهران از مسدود سازی حساب ۴ سبلریتی خبر داد و گفت: یک بازیکن فوتبال اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرد اما شماره حسابی که متعلق به خودش نبود اعلام کرد که این فرد احضار و حسابش مسدود شد.
کد خبر : ۸۶۲۱۸
پلیس فتا

به گزارش ایبِنا، سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ،  با تاکید بر اینکه سلبریتی‌هایی که کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند باید دارای مجوز باشند، گفت: نمی‌توانیم تشخیص دهیم که کدام یک از این افراد دارای مجوز هستند.


وی درباره اینکه چه نهاد و سازمانی به موضوع جمع آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان توسط چهره‌های معروف رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: اگر شکایتی از این افراد به دست پلیس فتا برسد، حتما به آن رسیدگی می‌شود.


وی افزود: تعدادی از چهره‌های معروفی که اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌کنند تمام پول جمع آوری شده را به دست نیازمندان می رسانند و تعدادی هم این کار را انجام نمی‌دهند و ما نمی‌توانیم تشخیص دهیم که کدام یک از این افراد دارای مجوز هستند.


رئیس پلیس فتای تهران با تاکید بر اینکه سلبریتی‌هایی که کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند باید دارای مجوز باشند، گفت: برخی از چهره‌های معروف عنوان می‌کنند که از کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر یا مراکز ذی ربط دارای مجوز هستند و این سازمان های ذی نفع هستند که باید به پلیس اعلام کنند که کدام چهره‌ها که اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرده‌اند، فاقد مجوز هستند تا پلیس بتواند به این پرونده‌ها رسیدگی کند، اما تاکنون از هیچ نهادی گزارشی به دست ما نرسیده است.


برای بررسی حساب شخصی سلبریتی ها نیاز به شاکی است


سرهنگ کاظمی ادامه داد: متاسفانه متولی کار کمک به نیازمند یک نهاد نیست و کار بین چند سازمان پراکنده شده است و ممکن است چهره‌های معروف با یک نهاد حمایتی در ارتباط باشند که دیگر نهادها از آن اطلاعی ندارند و اکنون اگر بخواهیم با هر فردی برخورد داشته باشیم، نیازمند استعلام از نهادهای حمایتی هستیم که تا امرزو این کار انجام نشده است.


وی گفت: از سوی دیگر تا امروز هیچ شخصی هم از این سلبریتی‌ها شکایتی نکرده است تا بتوانیم احضار و از آن‌ها سوال کنیم که کمک‌های مردمی جمع آوری شده  را کجا هزینه کرده اند.


رئیس پلیس فتای تهران تاکید کرد: با تمام این احوال پلیس فتا با تعدادی از چهره‌های معروف که کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کردند برخورد و حساب آن‌ها را مسدود کرده است، اما با برخورد با یک یا دو نفر نمی‌توان به این کار پایان داد.


مسدودسازی حساب ۴ سلبریتی


سرهنگ کاظمی گفت: در یک مورد یک بازیکن فوتبال اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرد، اما شماره حسابی هم که اعلام کرده بود متعلق به خودش نبود و پلیس فتا این فرد را احضار و حسابش را مسدود کرد.


وی ادامه داد: اینکه پلیس فتا بیاید و اسم تمام بازیگران و وزرشکارانی که کمک‌های مردمی را جمع می‌کنند را جستجو کند و بعد از نهادهای حمایتی هم استعلام بگیرد که آیا این کمک‌ها به نیازمندان پرداخت شده است یا خیر، کار زمان بری است که در نهایت این کار هیچ شاکی هم ندارد و این نهادهای حمایتی هستند که باید اعلام کنند که کدام چهره معروف دارای مجوز است.



برچسب ها: پلیس فتا سلبریتی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر