05 خرداد 1397 - 11:40

معامله ۳۵ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

تعداد ۳۵ میلیارد و ۶۶۳ میلیون سهم و حق‌تقدم از ابتدای سال تاکنون در مدت ۳۹ روز معاملاتی، مورد داد و ستد قرار گرفت.
کد خبر : ۸۶۳۵۱
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای تاکنون در مدت ۳۹روز معاملاتی، تعداد ۳۵میلیارد و ۶۶۳میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۹۹هزار و ۲۶۰میلیارد ریال در یک میلیون و ۸۵۹ هزار و ۷۹دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۲میلیارد و ۶۹۳میلیون سهم به ارزش ۴۴هزار و ۵۸۴میلیارد ریال در ۸۴۳هزار و ۴۲۸نوبت در بازار اول؛ ۱۲میلیارد و ۳۴۳میلیون سهم به ارزش ۳۰هزار و ۹۰۱میلیارد ریال در ۹۸۱هزار و ۵۲۸نوبت در بازار دوم؛ ۱۸میلیون سهم به ارزش ۱۷هزار و ۵۵۸میلیارد ریال در ۵۲۰۲نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰۰هزار سهم به ارزش ۱۰میلیارد ریال در ۳۹۰نوبت در بازار مشتقه و ۶۰۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۶هزار و ۲۰۶میلیارد ریال در ۲۸هزار و ۵۳۱نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۵هزار و ۴۴۵واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۸۴۵واحدی و کاهش ۰.۹درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵۲واحد افت و شاخص بازار دوم با ۴۱۴۷واحد کاهش مواجه شده‌اند.


برچسب ها: بورس معامله
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر