شرایط سرمایه گذاری آمریکایی‌ها دشوارتر شد

تحلیل گر برجسته آمریکایی حوزه اقتصاد گفت: ایالات متحده با اعمال فشار به ایران، روسیه و چین در حال خارج شدن از کشورهای بزرگ است و این موضوع شرایط سرمایه گذاری را سخت تر می کند.
کد خبر : ۸۶۵۰۳
تحریم

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از اسپوتنیک، «جیم راجرز» تحلیل گر برجسته آمریکایی در حوزه اقتصاد در مصاحبه ای اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در پاسخ به این سوال که در حال حاضر تمایلات اصلی جهانی در بازارها چه چیزهایی هستند، گفت: متاسفانه من یک شهروند آمریکایی و شاهد این موضوع هستم که آمریکا در حال اعمال فشار به چین و روسیه و از طرفی اعمال فشار به چین و ایران و در موضعی دیگر اعمال فشار به طور همزمان به ایران، روسیه و چین است که این مسئله در حال فشار به آمریکا برای خارج شدن از کشورهای بزرگ جهان است.  


وی تصریح کرد: از آنجایی که من یک آمریکایی هستم و قصد سفر و سرمایه گذاری را دارم، این رویه را دوست ندارم و این مسئله شرایط را برای آمریکایی ها روز به روز سخت تر می کند. در پاسخ به سوال دیگر که آیا به نظر عجیب نمی رسد آمریکا در حال کار کردن بر روی مقررات و محدودیت های بیشتر است؛ در حالی که سایر کشورها درخواست بازارهای آزاد را دارند؟ گفت: آمریکا سرزمین آزادی است و ما خیلی آزاد نیستیم. منظورم این است که روس ها می تواند هر چیزی را که دوست دارند در سرتاسر جهان انجام دهند؛ اما دست و پای آمریکایی ها در بسیاری از کشورها بسته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر