رتبه اعتباری دویچه بانک تنزل پیدا کرد

موسسه اعتباری سنجی «اس اند پی گلوبال» رتبه اعتباری دویچه بانک را یک درجه کاهش داد تا به مشکلات این بانک بزرگ آلمانی بیافزاید.
کد خبر : ۸۶۶۸۱
دویچه بانک

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از اسپوتنیک، موسسه اعتباری سنجی «اس اند پی گلوبال» رتبه اعتباری دویچه بانک، بزرگترین بانک آلمان را از A- به BBB+ کاهش داد و این موضوع ضربه ای دیگر به این نهاد مالی است.


از طرفی هم سهام دویچه بانک با روند نزولی روبرو شده و «کریستین سوئینگ» مدیر عامل جدید دویچه تلاش می کند تا به کارمندان این بانک نسبت به ثابت مالی دویچه اطمینان دهد؛ ثبات مالی که در چند ماه اخیر با چالش جدی روبرو شده است.


در همین حال موسسه اعتبار سنجی «اس ان پی گلوبال» در ارتباط با کاهش رتبه اعتباری دویچه اعلام کرد معتقد است دویچه برای مدتی در این رتبه منفی باقی خواهد ماند.


ضمن اینکه رتبه جدید اعلام شده می تواند در مسیر اجرای استراتژی های دویچه مشکل ایجاد کند. البته پیش از این هم فدرال ررزو آمریکا در مورد کاهش سهام برخی از شرکت های فرعی دویچه در آمریکا پیش بینی کرده بود.


بر پایه این گزارش، در حال حاضر دویچه بانک به همراه چند بانک بزرگ آمریکایی و اروپایی درگیر پرونده اتهام فروش سهام بانک «ای ان زد» استرالیا است که نوعی تبانی در آن دیده می شود.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها