22 خرداد 1397 - 09:52

تجلیل از مشتریان برتر اپلیکیشن موبایلی «سکه» همراه پست‌بانک‌ایران

پست بانک ایران در راستای تشویق مشتریان خود به استفاده از ابزار الکترونیک طی مراسمی از کاربران برتر اپلیکیشن موبایلی «سکه» همراه این بانک که تاکنون بیشترین تراکنش را داشته‌اند تجلیل به‌عمل آورد.
کد خبر : ۸۷۰۲۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی پست بانک ایران براین اساس ۲۰ کاربر از بین مشتریان و ۲۰ کاربر نیز از بین کارگزاران باجه‌های‌ بانکی که بیشترین تراکنش را با استفاده از اَپ موبایلی سکه همراه انجام داده‌اند شناسائی و مورد تقدیر قرار گرفتند که جوایز آنان از طریق شعب مربوطه اهداء می‌گردد.


بنابر این گزارش اپلیکیشن موبایلی پست بانک ایران از آبان ماه ۱۳۹۶ راه‌اندازی شده و خدماتی نظیر؛ امکان کارت به کارت وجه از کارت های «بانک های ملی، انصار، ایران زمین، شهر، مهر اقتصاد، دی»، اخذ ده گردش آخر حساب، اخذ مانده موجودی حساب، دریافت شماره شبا، پرداخت قبض عوارض شهرداری و قبض راهنمایی و رانندگی، دریافت کمک های نیکوکاری و امور خیریه برای سازمانهای بهزیستی ، کمیته امداد ، هلال احمر، تاپ آپ همراه اول و قفل امنیتی انجام می شود.


همچنین از طریق آن پرداخت قبوض تلفن همراه، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قسط مشتریان پست بانک ایران، پرداخت قبوض مصرفی آب، برق، گاز و تلفن و بسیاری از خدمات دیگر در اپلیکیشین مذکور فعال می باشد.


گفتنی است: این اپلیکیشین برای سیستم عامل اندروید فعال و لینک دانلود اپلیکیشین مذکور و بروزرسانی آن؛ http://www.boommarket.ir/fa/app/۲۱۳۶ می باشد و برای سیستم عامل ios نیز بزودی فعال می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر