بیت کوین وارد کانال ۵ هزار دلار شد/ تداوم سقوط ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین با رسیدن به ۵ هزار و ۸۲۰ دلار در هر واحد، در حدود ۷۵ درصد از ارزش خود را در مقایسه با بالاترین ثبت قیمت این ارز دیجیتال از دست داده است.
کد خبر : ۸۷۴۸۹
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از سی ان ان، در حالی که قیمت بیت کوین در ۴۸ ساعت گذشته با رسیدن به ۶ هزار و ۱۴۴ دلار کمترین رقم را در سال جاری میلادی از خود به جای گذاشته بود، بار دیگر به روند نزولی خود ادامه داد و به ۵ هزار و ۸۲۵ دلار در در هر واحد سقوط کرد.


در همین حال حال این چهارمین روند متوالی کاهش ارزش بیت کوین در چند روز اخیر محسوب می شود. همچنین قیمت این ارز دیجیتال محبوب جهانی در ماه فوریه سال جاری میلادی در حدود ۸ هزار دلار در هر واحد ثبت شده بود و از آن زمان به بعد رفته رفته با روند نزولی روبرو شده است.


از جمله دلایل روند نزولی کاهش قیمت بیت کوین به حجم بالای فروش آن از سوی سرمایه گذاران خُرده پا نسبت داده می شود و در یازدهم ماه جاری میلادی هم به دلیل حجم فروش بالای بیت کوین ارزش آن به طور ناگهانی از ۷ هزار و ۷۰۰ دلار در هر واحد به ۶ هزار و ۶۷۰ دلار کاهش پیدا کرد و اکنون هم وارد کانال ۵ هزار دلار شده است.


به گفته برخی از دیگر از کارشناسان اقتصادی، نوسان شدید در بازار ارز رمزنگار و نیز کاهش روزانه حجم معاملات ارز دیجیتال منجر به روند نزولی قیمت بیت کوین شده است. بر پایه این گزارش، قیمت بیت کوین در اواخر سال گذشته میلادی با رسیدن به تقریبا ۲۰ هزار دلار در هر واحد بالاترین رکورد خود را ثبت کرد و اکنون در حدود ۷۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر