03 تير 1397 - 13:45

رشد قیمت انواع سکه و افت ۵ هزار تومانی طرح جدید

قیمت سکه طرح جدید در بازار امروز تهران با کاهش ۵ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۸۲۰هزار تومان رسید و سایر انواع سکه نیز روند رو به رشدی را ثبت کردند.
کد خبر : ۸۷۴۹۰
نرخ ارز و سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز یکشنبه سوم تیر ماه ۹۷ در بازار تهران با ۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه، ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان تعیین شد.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۸۳ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز  شنبه، ۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان داد و ستد شد.


از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۹۲ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز شنبه، یک میلیون و ۳۸۲ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۳۴ هزار  و پانصد تومان رشد قیمت نسبت به روز شنبه ۷۴۴ هزار و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.


بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رشد نسبت به روز شنبه با قیمت ۴۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۲ هزار و ۹۳۰ تومان رشد ۲۵۲ هزار و ۱۱۰تومان قیمت خورد.


با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۵۱ تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز بدون تغییر ۴ هزار و ۹۵۳ تومان هر پوند نیز بدون تغییر به ۵ هزار و ۶۳۸ تومان قیمت‌گذاری شد.


جدول طلا، سکه و ارز «بازار آزاد» - قیمت ها به تومان



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها