افزایش سرمایه ۱۳ هزار میلیارد ریالی در تالار شیشه‌ای

بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بهار امسال در بورس اوراق بهادار انجام شده است.
کد خبر : ۸۷۷۱۳
توزیع اسکناس نو در آستانه عید غدیر

به گزارش ایبِنا، در آخرین ماه بهار امسال ۴۸۵ میلیارد میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۴۱۵ میلیارد میلیون ریال از طریق جایزه و ۷۰ میلیارد میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


در اردیبهشت ماه امسال ۳ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۴۰۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از طریق جایزه و ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


همچنین در نخستین ماه نخستین فصل امسال نیز ۹ هزار و ۹۶۸ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان یک هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال از طریق جایزه و ۷ هزار و ۹۹۷ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


این در حالی است که از ابتدای امسال تا پایان خرداد، در مدت بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۹۲ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۲ هزار و ۴۴۹ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال از طریق جایزه و ۱۱ هزار و ۱۴۲ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


گفتنی است، در سال گذشته در مجموع بالغ بر ۱۰۹ هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۷ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال از طریق جایزه و ۹۱ هزار و ۹۸۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر