11 تير 1397 - 11:03
در جلسه استقرار چرخه بهره وری در بانکها،

بانک صنعت و معدن میزبان وزارت اقتصاد و بانک های دولتی

بانک صنعت و معدن میزبان گروه تحول اداری و بهره وری وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانکهای دولتی بود که این نشست با هدف بررسی موارد مرتبط با استقرار چرخه بهره وری در بانکها برگزار شد.
کد خبر : ۸۷۸۴۹
بانک صنعت و معدن


به گزارش ایبِنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در این جلسه که با حضور رئیس گروه تحول اداری و بهره وری وزارت اقتصاد و دارایی و روسای ادارات برنامه ریزی ، بهره وری و ارزیابی عملکرد بانک های ملی، سپه،‌ کشاورزی، توسعه صادرات، مسکن، توسعه تعاون ، توسعه صادرات و صنعت و معدن برگزار شد اهم موارد مرتبط با تجربیات بانک ها در پیاده سازی چرخه بهبود بهره وری در بانک های دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


لزوم توجه به بهره برداری شایسته از منابع انسانی و مالی موجود با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور بزرگترین کمک به افزایش و بهبود ستانده های بانکها بدون بهره گیری از منابع جدید می باشد.


در این جلسه لزوم برخورداری از ادبیات مشترک در تعاریف و محاسبات بهره وری و شاخص های آن در شبکه بانکی و متناسب با استانداردهای OECD و بومی سازی آنها مورد تاکید قرار گرفت. از جمله پایه های اولیه استقرار چرخه بهره وری می توان به اندازه گیری شاخص های مناسب،‌ تحلیل شاخص ها، شناسایی فرصت های بهبود و برنامه ریزی برای دستیابی به این فرصت ها اشاره کرد.


گفتنی است بانک صنعت و معدن از سال های پیش به مقوله بهره وری توجه خاصی داشته و همواره با تعریف شاخص های مرتبط نسبت به پایش و تحلیل آن اهتمام مستمر دارد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر