شبکه اجتماعی وایبر ارز رمزنگار «راکتون» راه اندازی می کند

مدیر عامل شرکت وایبر اعلام کرد سکه دیجیتال راکتون در سال آینده میلادی در این شبکه پیام رسان اجتماعی راه اندازی خواهد شد.
کد خبر : ۸۷۹۶۵
وایبر

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از تاس نیوز، «دیجامل آگوآ» مدیر عامل شرکت ژاپنی «راکوتن» گفت: در حال بررسی قوانین حوزه ارزهای رمزنگار هستیم و قصد داریم در سال ۲۰۱۹ میلادی شبکه پیام رسان خود را بر پایه ارزرمزنگار در روسیه راه اندازی کند.


شرکت «راکتون» که شرکت مادر پیام رسان وایبر هم است اعلام کرد برنامه راه اندازی ارز رمزنگار سکه راکتون را بر پایه برنامه فعلی خود که در ماه فوریه سال جاری میلادی اعلام کرد، راه اندازی می کند. مدیر عامل این شرکت ژاپنی گفت: شرکت مادر ما در حال ایجاد سکه راکتون است که یک ارز رمزنگار تلقی و توسط اکوسیستم راکتون پشتیبانی می شود. وی تصریح کرد این ارز رمزنگار می تواند در سال ۲۰۱۹ میلادی در روسیه راه اندازی شود.


«دیجامل آگوآ» گفت: سکه راکتون می تواند در وایبر معامله شود. این سکه در کیف الکترونیکی وایبر ارائه خواهد شد و می تواند به روبل، دلار و یورو داد و ستد شود.





مدیر عامل شرکت «راکتون» گفت: به زودی قادر خواهید بود که سکه های راکتون را ارسال و آنها را در مقابل روبل، دلار و یورو معامله کنید؛ ضمن اینکه داد و ستد این سکه به روبل و انتقال آن به حساب های بانکی بستگی به قوانین روسیه دارد.

همچینن مدیر بخش بازرگانی الکترونیکی وایبر گفت: وایبر قصد دارد که پلت فورم بازرگانی الکترونیکی خود را در روسیه در سه ماه پایانی سال جاری میلادی راه اندازی کند.


در حال حاضر کاربران وایبر در روسیه در حدود ۴۵ میلیون نفر هستند.





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر