13 تير 1397 - 13:29

اینستاگرام فیلتر نمی‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی از عدم فیلترینگ اینستاگرام خبر داد.
کد خبر : ۸۷۹۹۰
آذری جهرمی

به گزارش ایبِنا، محمدجواد آذری جهرمی در پایان نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا اینستاگرام فیلتر می‌شود؟ گفت: خیر. وی در مورد فعالیت‌ هاتگرام و تلگرام طلایی نیز اظهارداشت: بخشنامه‌ای در این خصوص صادر کرده‌ و مواضع وزارت ارتباطات را اعلام کردیم.


این عضو دولت تدبیر و امید درباره اظهارات دادستان اصفهان مبنی بر دستگیری کسانی که از فیلترشکن برای ورود به شبکه‌های اجتماعی فیلترشده‌ای همچون تلگرام استفاده می‌کنند، تصریح کرد: من تخصصی در رابطه با تعقیب ندارم، باید جزییات این موضوع را از خودشان پیگیری کنید.


آذری جهرمی در خصوص آخرین اخبار شرکت‌هایی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در رابطه با شرکت‌هایی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، شفاف‌سازی شده است. وی به نظرات نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم سوالات و پیشنهاداتی دارند. طی دو روز گذشته جلسه‌های مفصلی با نمایندگان در فراکسیون‌های مختلف داشتیم و تبادل نظر صورت گرفت. هم نظرات آنها و هم توضیحات لازم را شنیدیم. این فرایند آغاز شده و رسیدگی‌ها انجام شده است؛ منتظریم سازمان تعزیرات جواب پیگیری‌هایشان را بدهد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر