23 تير 1397 - 08:42
سیف:

مخالفان اقدامات اصلاحی بانک مرکزی جوسازی می‌کنند

رییس کل بانک مرکزی گفت: مخالفان و کسانی که منافعشان با اقدامات اصلاحی بانک‌ مرکزی به خطر می افتد طرفدار تغییر اینجانب هستند و در این خصوص جوسازی و شایعه پراکنی می‌کنند.
کد خبر : ۸۸۳۳۳
سیف

به گزارش ایبِنا ولی‌الله سیف افزود: البته از نظر اینجانب فرقی نمی‌کند که ماموریت در چه زمانی خاتمه می‌یابد آنچه برای ما مهم است این است که با جدیت تمام از هیچ کوششی برای انجام وظایف و امور محوله دریغ نورزیم.


رییس کل بانک مرکزی افزود: رانت‌خواران و قانون‌شکنانی که با جدیت و قاطعیت بانک مرکزی مواجه شده اند، از این شرایط راضی نبودند و نیستند و بنابراین سعی می‌کنند تمام مسیرهای ممکن، را بیازمایند تا شاید راهی بیابند و به مقصود خود برسند؛ البته ما هم عزم راسخ داریم که تا آخرین لحظه به حول و قوه الهی و بدون ترس و نگرانی بایستیم و مسیر درست خودمان را پیش ببریم.
وی افزود: واقعیت مهمی که غالبا آگاهانه یا از روی ناآگاهی نادیده گرفته می شود درجه استقلال بانک مرکزی در نظام اقتصادی کشور و نیز حیطه اختیارات این بانک در نظام پولی و بانکی به ویژه در بعد نظارت بر بانک‌ها در مقایسه با موقعیت بانک مرکزی در اغلب کشورهاست که مستقیما بر اثربخشی بانک مرکزی موثر است. ما در این شرایط حداقل انتظار از اصحاب رسانه و تحلیل گران مستقل این است که به اصل منطقی سنجش عملکرد متناسب با اختیارات، توجه حرفه‌ای داشته باشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر