عبور ارزش معاملات فرابورس از ۲ هزار میلیارد ریال

ارزش معاملات فرابورس در پایان معاملات روز جاری از ۲ هزار میلیارد ریال عبور کرد.
کد خبر : ۸۸۷۲۰
فرابورس

به گزارش ایبِنا، فرابورس هفته کاری جدید را با افزایش تقریبا سه واحدی شاخص کل فرابورس و قرار گرفتن آن در پله ۱۲۱۳ واحدی و رسیدن حجم معاملات در بازارهای نُه‌گانه به رقم ۱۹۳ میلیون و ۶۶۸ هزار ورقه بهادار به ارزش معاملاتی به میزان افزون بر ۲ هزار و ۳۹ میلیارد ریال آغاز کرد.


این گزارش می افزاید : امروز شنبه ۳۰ تیرماه ۹۷ در مجموع دو بازار اول و دوم فرابورس ۷۹ میلیون سهم به ارزش ۱۸۲ میلیارد ریال دست‌به دست شد و معاملات سهام در سه تابلو بازار پایه فرابورس در مجموع به دادوستد ۹۹ میلیون سهم به ارزش ۱۴۴ میلیارد ریال انجامید.


همچنین نماد معاملاتی شرکت بیمه دی «ودی» متعلق به بازار دوم فرابورس به دلیل برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه در روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۹۷، متوقف شد و معاملات امروز این نماد نیز مورد تأیید قرار نگرفت.


نگاهی به معاملات اوراق بهادار در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس (متشکل از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF)، اوراق بدهی و اوراق گواهی تسهیلات مسکن) نیز حاکی از جابه‌جایی بیش از ۱۷ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال در معاملات روز جاری این بازار است.


همچنین در روزی که نمادهای «ارفع»، «بمپنا» و «وگردش» هر کدام با کمتر از یک واحد، مثبت‌ترین اهرم‌ها بر رشد آیفکس شناخته شدند نمادهای «افرا» و «خدیزل» پس از نماد «وگردش» هر یک با نزدیک به ۵ درصد افزایش قیمت، شاهد بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «زاگرس»، «دی» و «چکاپا» پُربیننده‌ترین آنها بودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر