31 تير 1397 - 11:39

زلزله ۵.۷ ریشتری رویدر تاکنون خسارتی نداشته است

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: گزارش های تیم‌های ارزیاب هلال احمر و اورژانس حاکی از این است که زلزله ۵.۷ ریشتری در رویدر استان هرمزگان تاکنون خسارتی نداشته است.
کد خبر : ۸۸۷۵۱
زلزله کرمانشاه

به گزارش ایبِنا از ایسنا، شاهین فتحی در مورد ارزیابی زلزله ۵.۷ ریشتری که ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه صبح امروز (یکشنبه) در عمق ۸ کیلومتری در منطقه رویدر استان هرمزگان رخ داد، اظهار داشت: یک تیم ارزیاب از شعبه حاجی آباد استان هرمزگان و همچنین سه تیم نیز از شعب زرین دشت لارستان و داراب استان فارس به منطقه متاثر از زلزله اعزام شدند تا ارزیابی‌های خود را انجام دهند.


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین ارزیابی های تلفنی از دهیاری ها نشان می دهد که تاکنون خسارت جانی از این حادثه گزارش نشده است. همچنین پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور نیز اعلام کرد: بالگردهای اورژانس برای ارزیابی در فراز استان هرمزگان به پرواز درآمدند و تیم های ارزیابی اورژانس نیز به منطقه اعزام شدند.


وی ادامه داد: با توجه به ارزیابی های به عمل آمده در شهر رویدر استان هرمزگان شهرستان لار و دو روستای دو قبایی و هرمود عباسی هیچگونه خسارتی از زلزله گزارش نشده و گشت زنی هوایی بالگردهای ارزیاب همچنان ادامه دارد.


سپرست سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: پس لرزه هم داشته و براساس آخرین گزارشاتی که به ما داده خسارات جزیی در مناطق روستایی بر اثر لرزش به وجود آمده و گزارشات اولیه ای است که به ما داده است و دستور اعزام نیرو به منطقه هستند و دستگاه های امدادی در آماده باش کامل هستند.


برچسب ها: زلزله هلال احمر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر