04 مرداد 1397 - 13:05

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار آزاد

قیمت انواع سکه و طلا امروز در بازار تهران نشان می دهد که نرخ سکه امامی با افزایش و سکه بهار آزادی با کاهش روبرو شد و در عین حال بهای طلای ۱۸ عیار نیز اندکی رشد را تجربه کرد.
کد خبر : ۸۸۹۸۸
نرخ ارز و سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنج شنبه چهارم مردادماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۱۹ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۳ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان به فروش رسید.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۸ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان داد و ستد شد.


از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۵ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۶۹۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۶ هزار و ۵۰۰ تومان رشد در مدت مشابه به ارزش ۸۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.


بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۹۲۰ تومانی به ارزش ۲۷۰ هزار و ۶۹۰ تومان فروخته شد.


با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا با ۷ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۳۹۵ تومان قیمت خورد. هر یورو با ۳۲ تومان رشد ۵ هزار و ۱۵۶ تومان و هر پوند نیز با ۳۵ تومان افزایش ۵ هزار و ۸۰۱ تومان ارزش‌گذاری شد.


جدول روزانه طلا، سکه و ارز بازار آزاد - «قیمت ها به تومان»



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها