ژاپن به جامعه بدون پرداخت پول نقد تبدیل می شود

شرکت آمازون و سافت بانک با راه اندازی سامانه های پرداخت بدون تماس، ژاپن را به زودی به یک جامعه بدون پرداخت پول نقد تبدیل می کنند.
کد خبر : ۸۹۱۱۱
پرداخت بدون تماس

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از خبرگزاری نیکی، شرکت آمازون و سافت بانک با همکاری یکدیگر خدمات پرداخت گوشی همراه را در ژاپن در ماه های آینده بطرز گسترده ای افزایش خواهند داد.


در همین حال همکاری شرکت آمازون و سافت بانک باعث می شود که بنگاهای اقتصادی کوچکتر به ترویج پرداخت های موبایلی ترغیب شوند و ژاپن به سمت جامعه بدون پرداخت پول نقد حرکت کند.


پلت فرم های پیشنهاد شده توسط آمازون غول خرده فروشی آنلاین آمریکا و نیز شرکت فناوری و سرمایه گذاری سافت بانک به حداقل سرمایه گذاری از سوی تجار نیازمند خواهد بود و این شیوه سازگار با کسب و کار بنگاه های کوچک اقتصادی که در حدود ۹۰ درصد از مغازه های ژاپن را شامل می شوند، است.


 بر همین اساس، شرکت آمازون سرویس «پِی آمازون» را معرفی خواهد کرد تا به ژاپنی ها این اجازه را بدهد تا با استفاده از کارت های اعتباری متصل شده به حساب های آنها به سایت مغازه ها متصل شوند. سپس کارمند مغازه با اسکن کردن کد «کیو آر» بر روی گوشی همراه مشتری با استفاده از تبلت، نیاز استفاده دستی از کارت های اعتباری را حذف می کند و به این شکل پرداخت انجام می شود.


همچنین سافت بانک اعلام کرد که سرویس پرداخت خود را با همکاری سرویس پرداخت Paytm هند و یاهو به زودی در پاییز در ژاپن راه اندازی خواهد کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر