14 مرداد 1397 - 09:29
در مقایسه با سال ۹۶ :

روزهای سبز بورس کمتر شد

آمارهای منتشر شده بورس تهران نشان می دهد که در تیر ماه سال جاری شاخص بورس در حالی ۱۰ روز مثبت معاملاتی را به ثبت رسانده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ روز مثبت برای این نماگر بوده است.
کد خبر : ۸۹۴۳۲
بورس تهران

به گزارش ایبِنا، در تیرماه امسال بازار سرمایه ۲۱روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۰روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در ۱۹روز معاملاتی تیرماه سال ۹۶، این تعداد ۱۴روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.


همچنین در خرداد امسال بازار سرمایه ۱۸روز معاملاتی داشت که از این تعداد شاخص بورس ۱۳روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در۲۱روز معاملاتی خرداد سال ۹۶،  ۷ روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.


این گزارش می افزاید :‌در اردیبهشت امسال بازار سرمایه شاهد  ۲۲روز معاملاتی بود که از این تعداد شاخص بورس ۱۴روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در۲۱روز معاملاتی اردیبهشت سال ۹۶، معادل ۱۷ روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.


افزون بر این، در فروردین امسال نیز بازار سرمایه ۱۵ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۹ روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در ۱۷روز معاملاتی فروردین سال ۹۶، حدود ۱۶ روز مثبت و یک روز منفی برای شاخص بورس بوده است.


این گزارش می‌افزاید: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه نیز بازار سرمایه ۷۶روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۴۶روز معاملاتی را مثبت سپری کرد. این در حالی است که این آمار در مدت مشابه پارسال برای ۷۸روز معاملاتی، ۵۴روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.


گفتنی است، در سال ۹۶ بازار سرمایه ۲۴۱ روز معاملاتی را پشت سر گذاشت که از این تعداد، شاخص بورس ۱۶۳روز مثبت بوده که این آمار در ۲۴۲روز معاملاتی در سال ۹۵، تعداد ۱۴۶ روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر