14 مرداد 1397 - 15:25
رییس بیمه ایران معین قشم خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت آتش‌سوزی بازار قدیم درگهان

رییس بیمه ایران معین شعبه قشم از پرداخت ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خسارت به ۲۱ غرفه در بازار قدیم درگهان پاساژ و سرای صالح حاجی‌احمد قشم خبر داد.
کد خبر : ۸۹۴۷۳
بیمه ایران معین

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه ایران معین، عاشور ذاکری با اعلام این خبر افزود: خردادماه امسال ۲ مرکز تجاری در بازار قدیم درگهان قشم دچار حادثه آتش‌سوزی شدند و براساس آمار اعلام شده در این حادثه ۵۰ مغازه آسیب دیدند.


وی افزود: از این شمار ۲۱ مغازه تحت پوشش شرکت بیمه ایران معین قرار داشت که مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خسارت از سوی این شرکت به غرفه‌داران پاساژ و سرای صالح حاجی‌احمد در بازار قدیم درگهان پرداخت شد.


رییس بیمه ایران معین شعبه قشم تصریح کرد: پرداخت این میزان خسارت در بازه زمانی کمتر از ۱۵ روز پس از تکمیل پرونده و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفت. ذاکری نبود بروکراسی اداری طولانی و حمایت ویژه از بیمه‌گذاران را از جمله ویژگی‌های بارز بیمه ایران معین عنوان کرد و گفت: این شرکت بیمه‌ای در حال حاضر بزرگترین شرکت بیمه‌گر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.


رییس بیمه ایران معین قشم خاطرنشان کرد: این شرکت رتبه نخست توانگری مالی در میان ۲۹ شرکت بیمه‌ای موجود را دارد و جزء چهار شرکت بیمه‌ای است که از توانایی صدور بیمه اتکایی بهره‌مند است.


وی حمایت ویژه از بیمه‌گذاران را از مهمترین مسؤولیت‌های شرکت‌های بیمه‌ای عنوان کرد و گفت: شرکت بیمه ایران معین همواره در تلاش است تا با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای کامل و مناسب و مورد نیاز فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف، بیمه‌گزاران خود را مورد حمایت قرار دهد.


ذاکری به نقش مهم بیمه‌ها در حفظ سرمایه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در سال‌های اخیر تلاش‌های خوبی در جهت نهادینه‌سازی صنعت بیمه در اقتصاد جامعه به عنوان یک فرهنگ عمومی انجام شده، اما هنوز هم آنگونه که باید جایگاه بیمه‌ها در اقتصاد کشور معرفی نشده است. رییس شرکت بیمه ایران معین شعبه قشم تصریح کرد: هم اکنون استقبال بسیار خوبی از خدمات بیمه‌ای این شرکت با توجه به پوشش بالای آن در قشم وجود دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها