16 مرداد 1397 - 16:51

بانک قرض الحسنه رسالت پیشتاز در بانکداری بدون شعبه

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت درجمع بانکداران اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: این بانک با بهره گیری از خدمات الکترونیکی به عنوان مبتکر اصلی بانکداری اجتماعی و بانکداری بدون شعبه در کشور پیشتاز است.
کد خبر : ۸۹۵۸۶
بانک قرض الحسنه رسالت پیشتاز در بانکداری بدون شعبه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رسالت، محمدحسین حسین زاده در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهارداشت: در بانک قرض الحسنه رسالت با همیاری اجتماعی حمایت از تولید داخلی را سرلوحه امور قرار می دهیم. وی با بیان اینکه راهی جز حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی در کشور نداریم، افزود: سه ماموریت اصلی بانک قرض الحسنه رسالت، توسعه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی است.


حسین زاده با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت، بانکداری اجتماعی را با هدف ارایه خدمات شرعی، آسان و ارزان خلق کرده است، گفت: بانکداری اجتماعی بدون اعتبار سنجی امکان پذیر نیست و در سریعترین زمان ممکن باید در خصوص اعتبار سنجی فرهنگ سازی کنیم تا از این پس ضمانت در بانک نداشته باشیم.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: حرکت های خوبی در مسیر اعتبار سنجی آغاز شده و برای ادامه مسیر، نیاز این است که در شش ماهه دوم سال جاری اعتبار سنجی پیش نیاز دریافت تسهیلات باشد.


حسین زاده افزود:در روش بانکداری اجتماعی با ارائه خدمات بانکی در بستری الکترونیک نیازی به حضور فیزیکی مشتریان در شعبه و به تبع آن ضرورتی در پرداخت هزینه های گزاف عملیاتی نخواهد بود و این یعنی کاهش هزینه ها، تمرکز بر ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر