18 مرداد 1397 - 13:36

سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان شد

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۳ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان معامله شد و روند قیمت انواع سکه صعودی بود.
کد خبر : ۸۹۶۸۶
ارز و سکه

به گزارش خبرنگار  ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنج شنبه هجدهم مردادماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با افزایش ۵۷۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با رقم ۳ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۹۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان داد و ستد شد.


از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳۹۶ هزار تومان افزایش دو میلیون و ۶۳۶ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۵۲ هزار تومان افزایش قیمت به ارزش ۹۸۲ هزار تومان معامله شد.


بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۴۱ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۵۱۱ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش قیمت، به ارزش ۲۹۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد.


با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۴۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر یورو با ۲ تومان کاهش قیمت ۴ هزار و ۸۷۸ تومان و هر پوند نیز با ۳۲۴ تومان کاهش ۵ هزار و ۱۱۴ تومان ارزش‌گذاری شد.




برچسب ها: ارز سکه طلا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر