29 مرداد 1397 - 12:00
برای پاسخ به سوال نمایندگان؛

روحانی ششم شهریور به مجلس می رود

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد رئیس جمهوری بعد از دیدار هیات دولت با مقام معظم رهبری در روز ششم شهریور برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در مجلس حاضر می‌شود.
کد خبر : ۹۰۱۸۵
روحانی مجلس

به گزارش ایبِنا، بهروز نعمتی با اعلام این خبر افزود: با توجه به صحبتی که با محمود واعظی و حسینعلی امیری داشته‌ام، رییس جمهوری بعد از ملاقات هیات دولت با مقام معظم رهبری که ششم شهریور برگزار می‌شود، در یکی از جلسات مجلس به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان حاضر می‌شود.


وی همچنین در تشریح نشست غیرعلنی امروز مجلس با وزیر دفاع اظهار داشت: در نشست غیرعلنی امروز امیر حاتمی و معاونان وزیر دفاع حضور داشتند که گزارش بسیار مفصلی از اقدامات و اتفاقات بسیار مهمی که در عرصه دفاعی کشور رخ داده ارائه کردند.


سخنگوی هیات رییسه مجلس بیان کرد: وزیر دفاع در زمینه‌های موشکی، هواپیمای جدید جنگی، پهپادها و ناوشکن‌های مختلف که در عرصه دفاعی مشغول خدمت هستند، گزارشی ارائه کرد. وی افزود: در این جلسه وزیر دفاع از اتفاقات خوبی که در عرصه دیپلماسی دفاعی و حضور در مجامع دفاعی دنیا رخ داده گزارش مفصلی بیان کرد.


نعمتی ادامه داد: با توجه به فضای کشور نوع تعاملاتی که باید با کشورهای همسایه داشته باشیم و موضوع تروریسم مورد بررسی قرار گرفت تا راهکارهای پاک کردن منطقه از تیم‌های تروریستی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها: مجلس رئیس جمهوری
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها