29 مرداد 1397 - 13:51

افزایش ۱۳۳ هزار تومانی قیمت سکه/ یوان چین ۱۱۷۳ تومان

قیمت انواع سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران افزایش یافت و همچنین یوان چین که در سامانه سنا جایگزین دلار شده است یک هزار و ۱۷۳ تومان به فروش رسید.
کد خبر : ۹۰۱۹۵
ارز طلا سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز دوشنبه بیست و نهم مردادماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۱۳۳ هزار تومان افزایش نسبت به یکشنبه با رقم ۳ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با یک هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان داد و ستد شد.


از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۰ هزار تومان افزایش در مدت مشابه یک میلیون و ۷۵۲ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۰ هزار تومان رشد به ارزش ۹۰۱ هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی نیز در مدت زمان مشابه بدون تغییر قیمت ۴۹۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۰۰ تومان رشد به ارزش ۲۹۰ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد.


همچنین براساس آمار سامانه سنا، هر یورو امروز در این سامانه ۹ هزار و ۵۵۵ تومان قیمت خورد، هر پوند ۱۳ هزار و ۲۳۵ تومان به فروش رسید و یوان چین یک هزار و ۱۷۳ تومان داد و ستد شد.



برچسب ها: یورو یوآن سکه طلا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر