05 شهريور 1397 - 11:34

دویچه بانک بازهم دست به تعدیل نیرو می‌زند

یک منبع آگاه اعلام کرد که دویچه بانک تعداد یکهزار نفر از کارمندان خود را در بخش خُرده فروشی محصولات بانکی تعدیل خواهد کرد.
کد خبر : ۹۰۴۵۸
دویچه بانک

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از بلومبرگ انگلیسی، منابع آگاه از تصمیمات دویچه بانک، بزرگترین بانک آلمان اعلام کردند که قرار است یکهزار نفر از کارمندان قسمت پشتیبانی و میان رده تعدیل نیرو شوند.   


در همین حال این تعدیل نیرو در دفاتر مرکزی واحد خُرده فروشی محصولات دویچه بانک انجام خواهد گرفت و تقریبا از هر ۵ نفر کارمند یک نفر شغل خود را از دست خواهد داد. به گفته این منبع آگاه، تعداد نهایی افراد تعدیل شده همچنان در دست مذاکره با شورای کارگران است.


پیش از این هم کریستین سوئینگ، مدیر عامل دویچه بانک اعلام کرده بود که حداقل ۷ هزار نفر از کارمندان این بانک در بخش های کلیدی بین ماه آوریل و تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی تعدیل خواهند شد.


البته انتظار می رود که این تعدیل نیرو از طریق راه های داوطلبانه مانند طرح بازنشستگی زودهنگام یا پاداش بازخرید انجام گیرد؛ ضمن اینکه تا قبل از اواسط ۲۰۲۱ میلادی هیچ کدام از کارمندان واحد خُرده فروشی این بانک به دلیل داشتن قرارداد، اخراج نخواهند شد.


بر پایه این گزارش در ماه مارس سال جاری میلادی هم، دویچه بانک درحال برنامه ریزی برای تعدیل نیرو تقریبا ۶ هزار کارمند در بخش بانکداری خرده فروشی تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی بود. دویچه بانک در سال ۱۸۷۰ میلادی تاسیس شد و به ارائه خدامات در حوزه بانکداری سرمایه گذاری، کارگزاری سهام، مدیریت سرمایه و دارایی شخصی، بانکداری خُرده فروشی و فرآیند خرید کالا از منابع مختلف است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر