06 شهريور 1397 - 12:13
مدیرعامل بیمه آرمان تاکید کرد؛

لزوم جلوگیری از تقلبات و خسارت‌های ساختگی

مدیرعامل بیمه آرمان گفت: مدیریت حقوقی شرکت­ های بیمه در جلوگیری از کلاهبرداری و خسارت­ های ساختگی، نقش اساسی و تعیین کننده­ ای دارند.
کد خبر : ۹۰۵۱۶
علیرضا بیانیان

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان در جلسه شورای معاونان و مدیران این شرکت با اعلام این مطلب، به بیان اهداف، راهبردها و مقتضیات شرکت پرداخت. وی با اشاره به تغییرات و جابجایی تعدادی از مدیران ستادی و شعب گفت تغییرات در بحث مدیریت یک امر طبیعی و لازمه یک مجموعه پویاست و این تغییرات نیز با هدف پویایی و سرعت بخشیدن به امور شرکت صورت گرفته و به هیچ وجه نشانه ناکارآمدی یک مدیر نیست.


بیانیان ضمن معرفی مدیران جدید در حوزه­های درمان، خودرو، بازاریابی و عمر و سرمایه­ گذاری؛ بیمه­ های درمانی و ثالث را از امور مهم و خطیر شرکت برشمرد و گفت پیشبرد امور در این دو حوزه مستلزم تعامل و همکاری همه بخش ­هاست و باید همه تلاش کنیم این امور به نحو احسن پیش برود تا اعتماد بیمه­ گذاران نیز جلب شود.


مدیرعامل بیمه آرمان در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه ­های عمر و سرمایه­ گذاری اشاره کرد و گفت انتظارات شرکت در این حوزه برآورده نشده و همکاری تنگاتنگ شعب و نمایندگان در فروش این بیمه­ نامه ­ها ضروری و نیازمندِ سرمایه­ گذاری مناسب و تفکیک حساب­ های آن با سایر رشته­ های بیمه­ ای است.


بیانیان برنامه ­ریزی دقیق در بخش دیات و پرداخت خسارت در بیمه­ های اتومبیل را نیز بسیار مهم دانست و لزوم ارتباط و تعامل با پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و استفاده از مشاوره آنها در رسیدگی به پرونده ­های خسارتی بلاتکلیف و معوق و نیز ضرورت راه اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به شکایات و مطالبات بیمه گذاران را مورد تأکید قرار داد.


مدیر عامل بیمه آرمان وفاق و همدلی را در راستای تقویت بخش ­های مختلف و ایفای تعهدات شرکت خاطر نشان ساخت و با اعلام این موضوع که سیاست و رویکرد بیمه آرمان فروش بیمه­ های خُرد است، خواستار انتقال دانش و اطلاعات فنی به یکدیگر برای هم افزایی و برطرف کردن نقاط ضعف شرکت شد.


بیانیان همچنین داده ­ها و اطلاعات فنی مجموعه را جزو اسرار و سرمایه­ های شرکت برشمرد و بر حفظ و حراست از آنها تأکید­کرد. او همچنین با اشاره به تخلفات و کلاهبرداری­ های گسترده برای اخذ خسارت­ های ساختگی شرکت های بیمه، بر تلاش و پویاتر شدن بخش حقوقی شرکت به منظور جلوگیری از پرداخت خسارت­ های تقلبی و بروز شدن پرداخت ­ها تاکید کرد.


در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران بخش ­های مختلف نیز به بیان مسائل شرکت و حوزه متبوع خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود وضعیت فعلی و دستیابی به اهداف ترسیم شده ارائه کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر