07 شهريور 1397 - 17:20
بانک کشاورزی در دولت دوازدهم -۵ :

پرداخت بیش از۲۶هزارمیلیاردریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط

بانک کشاورزی از شهریور ۱۳۹۶ تا پایان مرداد سال جاری، بالغ بر ۲۶۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰۸۷۱ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرد.
کد خبر : ۹۰۵۹۸
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک در راستای تحقق سیاست های اقتصادی دولت دوازدهم در اجرای طرح ملی حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی، از ابتدای شهریور ۱۳۹۶ تا پایان مرداد سال جاری،  با پرداخت بالغ بر ۲۶۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰۸۷۱ واحد بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط ، سهم به سزایی در اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور داشته است.


تامین مالی برای احداث واحدهای تولیدی دانش بنیان ، استفاده از ظرفیت های غیر فعال تولیدی و رونق مجدد تولید در بنگاه های اقتصادی راکد با تزریق منابع و پرداخت تسهیلات سرمایه ای و سرمایه در گردش از جمله اولویت های اعتباری بانک کشاورزی است که از ابتدای دولت دوازدهم در دستور کار مدیران این بانک قرار داشته و  کسب رتبه نخست در زمینه پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط - که مورد قدردانی وزرا ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استانداران قرار گرفته تاییدی بر موفقیت بانک کشاورزی در نیل به این مقصود بوده است.


این گزارش می افزاید، مدیریت های بانک کشاورزی در استان های آذربایجان غربی، اصفهان و فارس در مقطع یاد شده، بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط را داشته اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر