11 شهريور 1397 - 11:27

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید غدیر

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید غدیر پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۹۰۷۲۳
بانک صنعت و معدن
به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است: عید سعیدغدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت است ، عیدی که پیامبراکرم (ص) امیرالمؤمین علی بن ابیطالب (علیه السلام) را به عنوان خلیفه و امام و ولیّ بعد از خود بر مسلمانان در امور دین و دنیامنصوب کرد و فرمان الهی را جاری نمود تا با آغاز دوران تابناک امامت ،مسیر تحقق آرمان های توحیدی و ساختن جامعه والای اسلامی برای همگان میسر شود .
امروز و در آستانه این روز عزیز و بزرگ ، بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای با اعتقادو ایمان راسخ و باور قلبی به این عهد و پیمان ، برای خود ماموریت های خطیری قائل است که به انجام رساندن آن نیازمند تلاش ، از خودگذشتگی و کار گروهی مبتنی بر خرد جمعی با استعانت از فرامین و دستورات معصومین است .
بی شک دستیابی به شرایط مطلوب اقتصادی و توسعه اقتصادی هدفی است که با برنامه ریزی صحیح و تلاشی همه جانبه در دسترس خواهد بود و این مجموعه با عزمی استوار در این مسیر گام برخواهد داشت.
اینجانب ضمن تبریک عید سعید غدیر به همه هموطنان عزیز به ویژه صنعتگران ، کارآفرینان و همکاران سیستم بانکی کشور ، از خداوند منان آینده ای هرچه روشن تر را برای کشورمان آرزومندم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر