12 شهريور 1397 - 10:00
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تاکید کرد؛

همکاری واحدهای حقوقی وزارت اقتصاد برای رفع مشکلات بانکی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن بر تعامل و مشارکت واحدهای حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی برای رفع مشکلات در پرونده های نطام بانکی تاکید کرد.
کد خبر : ۹۰۷۷۲
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، مهری که در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه های تابعه سخن می گفت به ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای این بانک در راستای توسعه صنعتی کشور پرداخت.


وی اقدامات بانک صنعت و معدن در دوران پسابرجام و در زمینه تعاملات بین المللی را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد : این بانک در دوران یاد شده توانست با ۹۷ کشور جهان روابط کارگزاری برقرار کند.


وی با اشاره به این که مشکلات واحد های صنعتی بیش از آن که مالی باشد ناشی از شیوه مدیریت است گفت : بانک صنعت و معدن به دنبال آن است که به واحد های صنعتی نگاه تخصصی ببخشد.


وی همچنین اشاره کرد: در حاکمیت شرکتی نوین نگاه یکپارچه ای در جهت تامین منافع ذینفعان از جمله مشتریان، کارکنان، سهامداران و جامعه انجام خواهد شد. جلیلی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با بیان این که بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه ای است که نقش چشمگیری در گسترش توسعه ای پایدار در کشور ایفا می کند بازگشت


حسین مهری به این بانک را مثبت ارزیابی کرده و آن را موجب خیر و برکت دانست. جلیلی در ادامه خواستار هماهنگی وزارت امور اقتصادی و دارایی با قوه قضائیه در خصوص ایجاد شعب حقوقی تخصصی برای بررسی پرونده های اقتصادی شد.


گفتنی است هفدهمین جلسه شورای هماهنگی حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارائی و دستگاه های تابعه با موضوع گزارشی از آخرین وضعیت بانک صنعت و معدن و بررسی اختلاف میان واحدهای تابعه وزارت متبوع در این بانک برگزار شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر