12 شهريور 1397 - 10:01

بازدید مدیرنظارت بر طرحهای بانک صنعت ومعدن از طرح های صنعتی ایلام

مدیر نظارت بر طرح های بانک صنعت و معدن به همراه کاملی رئیس اداره نظارت بر طرح ها و کاویانپور رئیس شعبه ایلام از چند طرح صنعتی که توسط این بانک در استان ایلام تامین مالی شده اند بازدید کرد.
کد خبر : ۹۰۷۷۳
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، بیژن اسدی ضمن بازدید از طرحهای فولاد گستر آتنا تولید کننده مقاطع فولادی با تکنولوژی پیشرفته با سرمایه گذاری ۲۱ میلیون یورو و ۱۰میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۸۰ نفر، فولاد زاگرس ایوان تولیدکننده شمش فولاد با سرمایه گذاری ۱۷ میلیون یورو و ۷ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۱۰۲ نفر و کوشاب غرب تولیدکننده انواع نوشیدنیها با سرمایه گذاری ۹ میلیون یورو و اشتغال مستقیم ۶۰ نفر آخرین وضعیت طرحهای یاد شده را مورد بررسی قرار داد.


بانک صنعت و معدن در این استان طرح های در دست اجرای پتروشیمی ایلام با تسهیلات ۲۲۰ میلیون یورو و اشتغال مستقیم ۸۶۷ نفر و ماداکتو استیل با تسهیلات ۸۰ میلیون یورو و ۸ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۲۵۳ نفر را نیز تامین مالی میکند.


گفتنی است این بانک در راستای ماموریت توسعه ای و با هدف توسعه صنعتی مناطق کمتر برخوردار، بیش از ۳۵۰ میلیون یورو تسهیلات به صنایع استان ایلام پرداخت کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر