13 شهريور 1397 - 14:03

حباب قیمت سکه یک میلیون تومان شد

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از عرضه سکه به قیمت ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خبر داد و گفت: حباب سکه از مرز یک میلیون تومان گذشت.
کد خبر : ۹۰۸۶۶
سکه

به گزارش  ایبِنا، محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه قیمت جهانی طلا ۱۲۰۱ دلار و ثابت است افزود: قیمت سکه طرح قدیم امروز ۴ میلیون و ۱۵۰ هزارتومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۲۲۰ هزارتومان، ‌ربع سکه یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۰۰ هزارتومان عرضه شده است.


وی نوسانات بازار سکه را با توجه به تغییرات ارز ادامه دار دانست و گفت: تا لحظه انجام مصاحبه هر مثقال طلا یک میلیون و ۵۳۴ هزارتومان و هرگرم طلای ۱۸ عیار ۳۵۴ هزارو ۱۰۰ تومان به فروش رسیده است.


رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه این ارقام روز گذشته با توجه به قیمت ارز و داد و ستدهای بازار تعیین شده است گفت: امروز هم بازار با این ارقام کار خود را شروع کرده است و پیش بینی می شود که در طول روز باز هم نوسانات با توجه به تغییرات ارز ادامه داشته باشد که حتما قیمت ها دچار تغییر خواهد شد.


کشتی آرای افزایش تقاضا را نیز دلیل دیگر افزایش قیمت طلا و سکه دانست و افزود: این موضوع با توجه به التهابات بازار به وجود آمده و با توجه به همین وضعیت مراجعه و خرید مردم نسبت به روزهای عادی و حتی روزهای گذشته بیشتر شده است.


وی با اشاره به تثبیت ۱۰ روزه قیمت طلا پس از اعلام بسته ارزی بانک مرکزی ادامه داد: بانک مرکزی باید با استفاده از اهرم نظارتی قیمت ارز و طلا را ساماندهی کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر