17 شهريور 1397 - 12:34

ارزش معاملات بورس کالا ۸۱ درصد بیشتر شد

معاملات هفتگی بورس کالا مشخص کرد که ۵۰۱ هزار و ۱۱۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفته که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۳۳ و ۸۱ درصدی را تجربه کرد.
کد خبر : ۹۰۹۸۹
طرح

به گزارش ایبِنا، در هفته منتهی به ۱۵ شهریور ماه ۵۰۱ هزار و ۱۱۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال در بورس کالا مورد داد و ستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۳۳ و ۸۱ درصدی را تجربه کرد.


تالار محصولات صنعتی و معدنی


بر اساس این گزارش، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۸۰ هزار و ۴۰ تن انواع  کالا به ارزش ۹ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار ۱۵۴ هزار و ۵۴۰ تن فولاد، ۸ کیلوگرم شمش طلا، ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۹ هزار تن مس و همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.


تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۸ هزار و ۲۳۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۳۸ هزار ۸۴۰ تن قیر، ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۶۶ هزار و ۶۲۴ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۲۵۲ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۷۰۰ تن گوگرد، ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات معامله شد.


تالار محصولات کشاورزی


این گزارش می افزاید: تالار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۲ هزار و ۵۲۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال بود، در این تالار دادوستد ۴۷ هزار و ۴۰۰ تن گندم، ۲ هزار و ۱۵۰ تن شکر، یک هزار و ۲۰۰ تن روغن خام، یک هزار و ۷۶۰ تن دانه های روغنی و ۱۰ تن و ۹۶۰ کیلوگرم زعفران مشاهده شد. بازار فرعی بورس کالا نیز در هفته گذشته معامله ۲۶۷ تن محصول کشاورزی را تجربه کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها