26 شهريور 1397 - 11:34

افتتاح فضای کار اشتراکی مرکز توسعه فن‌آوری‌های نوین مالی

فضای کار اشتراکی مرکز توسعه فن‌آوری‌های نوین مالی بانک انصار در راستای حمایت از کسب‌ و کارهای نوین مالی کشور راه‌اندازی شد.
کد خبر : ۹۱۴۴۰
بانک انصار در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، در مراسم افتتاحیه این فضا  با حضور فعالان صنعت بانکی و اکوسیستم فینتک کشور، مدیر مرکز یادشده هدف از افتتاح این فضا را برگزاری رویدادهای مرتبط با فین تک و کارگاه‌های آموزشی، در اختیارگذاری فضا برای فعالیت تیم‌های سرمایه‌گذاری شده توسط بانک، استقرار و فعالیت تیم‌های همکار با بانک و دسترسی تیم‌ها به مشاوران و سرویس‌های بانکی برای رسیدن به محصول نهایی ارزشمند، عنوان کرد.
 
مصطفی ثابتی همکاری نزدیک با فینتک ها را در راستای تأمین نقاط تماس جدید در مدل بانکداری دیجیتال و به‌منظور ایجاد ارزش برای مشتریان دانسته و تصریح کرد: فینتک سنتر انصار به دنبال تسهیل دسترسی به بازار و مشتریان فینتکی، سرمایه‌گذاری و مشارکت غیر نقدی، مشاوره و انتقال تجربه، ارائه محل و فضای کار اشتراکی، تسهیل رگولاتوری و برگزاری دوره‌های آموزشی است.
براساس این گزارش، در این مراسم ولی‌الله فاطمی اردکانی بنیان‌گذار شرکت توسن در خصوص اهمیت و نقش فینتک ها در GDP بانک‌ها و ایجاد ارزش‌افزوده، سهم بازار و اهمیت اعتمادسازی در بین مردم و استفاده از ابزارهای جدید برای تصمیم‌گیری در نظام بانکی سخن گفت و تأکید کرد: بانک‌ها باید با عزم جدی و برنامه دقیق به حمایت از فینتک ها روی آورده و با سرمایه‌گذاری مناسب از آنان حمایت کنند. شایان ذکر است فضای کار اشتراکی مرکز توسعه فن‌آوری‌های نوین مالی بانک انصار واقع در جنوب شرقی تهران بزرگ‌راه بعثت و در فضایی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع راه اندازی و تجهیز شده است.


برچسب ها: بانک انصار فین تک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر