01 مهر 1397 - 20:00

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۹۱۶۲۰
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است: هشت سال دفاع مقدس، یاد آور یکی از حماسی ترین مقاومت های ملت ما برای حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ارزش های اصیل الهی و انسانی است.


مقاومتی که در حقیقت آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری ملت ایران در روزهای حساس و سرنوشت ساز و سرشار از حماسه آفرینی ها و سلحشوری های بهترین و دلاورترین فرزندان ایران اسلامی بود.


و امروز نیز این مقاومت در عرصه نبرد اقتصادی جریان دارد و از این روست که بار دیگر ضرورت همبستگی ملی برای تلاش در این عرصه تبلور می یابد، تلاش در مسیرتحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار صنعتی؛ بنابراین شایسته است که با بهره گیری از آموزه‌های برگرفته از دوران هشت ساله دفاع مقدس در راستای تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و مؤلفه‌های آن وظایف هر بخش از جامعه تبیین و اجرایی شود و از این مسیر مهم‌ترین ویژگی های اقتصاد مقاومتی، یعنی خودباوری، وحدت، اعتماد و تلاش همگان بار دیگر نهادینه گردد؛ همان شاخصه‌ای که برگ برنده نظام مقدس اسلامی در گذر از موانع و مشکلات فراوان بوده است.


اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس توفیق همه مدیران و تلاشگران اقتصادی و صنعتی کشور، بویژه همکارانم در بانک صنعت و معدن را در این مسیر مقدس از خدای متعال خواستارم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر