02 مهر 1397 - 23:00

بازدید مدیر وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از ۳ طرح صنعتی سبزوار

مدیر وصول مطالبات بانک صنعت و معدن به اتفاق سرپرست شعب این بانک در استان خراسان رضوی از طرح شرکت های تولید و تصفیه نمک خوراکی نمکال سبزوار، اسرار پویای شرق و داروسازی طاها در سبزوار بازدید کرد.
کد خبر : ۹۱۷۱۷
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت تولید و تصفیه نمک خوراکی نمکال در شهرک صنعتی سبزوار روزانه ۱۲۰ تن نمک تصفیه شده با خلوص ۹۹.۵ درصد تولید و بسته بندی می کند؛ این شرکت تاکنون حدود ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات ریالی از بانک یاد شده دریافت و برای ۶۵ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.


شرکت اسرار پویای شرق در شهرک صنعتی سبزوار در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره فعالیت می کند و در فاز دوم به تولید یراق آلات در و پنجره دوجداره می پردازد، شرکت یاد شده تاکنون بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی از این بانک دریافت و برای ۶۵ نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است.


شرکت داروسازی طاها نیز در شهرک صنعتی سبزوار در زمینه تولید ماده موثر دارویی (پروژسترون) فعالیت دارد و تاکنون ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات ریالی و حدود ۷۶۹ هزار یورو تسهیلات ارزی از بانک صنعت و معدن دریافت کرده است. این شرکت قادر است سالانه ۸ تن پروژسترون تولید و برای ۳۱ نفر شغل مستقیم ایجاد کند.


شایان ذکر است در طرح توسعه این شرکت، تولید شیاف و سرم در دستور کار قرار دارد که طرح تولید شیاف ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و طی دو ماه آتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری خواهد رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر