08 مهر 1397 - 13:40

بیش از ۲۶ هزار فقره تسهیلات برای ۱۶هزار فرهنگی در آذربایجان شرقی

بیش از ۲۶ هزار فقره تسهیلات برای ۱۶هزار فرهنگی در آذربایجان شرقی پرداخت شد.
کد خبر : ۹۲۰۰۳
بیش از 26 هزار فقره تسهیلات برای 16هزار  فرهنگی در آذربایجان شرقی

 به گزارش ایبِنا ، در دیدار مدیر استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در باره  گسترش همکاری ها تبادل نظر و گفتگو شد.


صفرزاده در این دیدار به امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش  آذربایجان شرقی و اعطای بیش از ۲۶ هزار فقره تسهیلات به ۱۶هزار نفر از فرهنگیان اشاره کرد و گفت  ظرفیت های  بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور  بستر مناسبی فراهم کرده تا سازمانها  در قالب تشکیل کانون، از ظرفیت های شبکه اجتماعی بانک  نیز بهره مند شوند.


وی،  ارایه خدمات نوین بانکی  در مسیرترویج فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات به منظور  حمایت از مشاغل خرد را گوشه ای از خدمات بانک برشمرد و با اشاره به  قابلیت های بانک برای تحت پوشش گرفتن روستاها و بخش های کوچک استان،  در باره الگوی موفق بانکداری اجتماعی و اعتبار سنجی گفت : در بانکداری اجتماعی بجای نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در شعبه ، تمام خدمات غیر حضوری و با استفاده از ابزارهای الکترونیک در قالب کانون به مشتریان ارایه می شود. سامانه  اعتبار سنجی مرات نیزبه عنوان  گامی مهم در تحقق بانکداری اجتماعی،  امکان دریافت سریع و آسان تسهیلات را برای مشتریان بدون ضامن فراهم کرده است.


صفر زاده همچنین افزود بعد از سامانه افتتاح سپرده غیرحضوری ، هم اکنون مشتریان می‌توانند درخواست تسهیلات خود را بدون مراجعه به شعبه بصورت غیرحضوری نیز ثبت کنند.


در این دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند  نیز با  ابراز رضایت از  خدمات بانک قرض الحسنه رسالت گفت  : این بانک با عملکرد مثبت ، جایگاه خویش را در جامعه تثبیت کرده  و حمایت مردم و سازمانهای مختلف را از  ترویج فرهنگ قرض الحسنه به اثبات رسانده است.


کاظمی خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت بسیار سهل و ارزان توصیف و ابراز امیدواری کرد با امضای  تفاهم نامه دو جانبه ،  راه  تعاملات همه جانبه و همکاریهای گسترده تر هموار شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها