08 مهر 1397 - 20:00

تجلیل امام جمعه و مسئولان پیرانشهر از تلاش‌های بانک رسالت

امام جمعه شهرستان پیرانشهر با حضور در محل شعبه از خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه رسالت در اشاعه فرهنگ قرض الحسنه تجلیل کرد.
کد خبر : ۹۲۰۰۶
تجلیل امام جمعه و مسئولان پیرانشهر از تلاش های صادقانه بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی استان، جمعی از مسولان شهرستان های نقده و پیرانشهر نیز در نشست صمیمی با مدیر استان اذربایجان غربی با خدمات و تسهیلات خود اشتغالی بانک اشنا شدند.
شاکری در این نشست با اعلام آماری از تسهیلات اعطا شده به اهالی منطقه دربخش های کشاورزی، مشاغل خانگی، ازدواج، درمان، افرادتحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خدمات گروهی به کارکنان ادارات و ... هدف بانک قرض الحسنه رسالت را ارائه ارزان، شرعی و آسان تسهیلات به مردم برشمرد و تاکید کرد: مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار کارکنان بانک است.
وی افزود ارایه خدمات با بستر نوینی که در قالب بانکداری اجتماعی ایجاد شده محدود به زمان و مکان خاصی نیست و تسهیلات قرض الحسنه بدون مراجعه حضوری در دورترین مناطق به مشتریان اعطا می شود.
مسولان حاضر در این نشست نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به جایگاه قرض الحسنه بین مردم استان تصریح کردند: خوشنامی بانک، خدمات قرض الحسنه را به کام همه شیرین کرده و مردم امیدوارند شاهد تقویت روز افزون گردش مالی و عملکرد بانک باشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر