09 مهر 1397 - 15:18
رییس قوه قضاییه اعلام کرد:

رصد و اولتیماتوم به گردانندگان سایت‌های قیمت‌ساز ارز

رییس قوه قضاییه از رصد و اولتیماتوم به گردانندگان سایت‌های قیمت ساز ارز و اعلام چند سایت خاص از سوی رییس کل بانک مرکزی برای پیگیری خبر داد.
کد خبر : ۹۲۰۶۶
صادق آملی لاریجانی

به گزارش ایبِنا، آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه بازار سوم ارز مجموعاً دو درصد کل نیازهای ارزی مردم را هم تشکیل نمی دهد، افزود: متاسفانه همین قیمت سازی های غلط بر بازار تاثیر می گذارند. ما منکر لزوم اقدام دولت در این زمینه و فشار دشمن خارجی نیستیم اما نباید از چنین عوامل درونی سودجو نیز غفلت کنیم. از دادستان محترم تهران نیز خواسته ام که این سایت ها را به دقت رصد کنند. از سوی دیگر رییس کل محترم بانک مرکزی فهرست چند سایت خاص را که اقدام به قیمت سازی می کنند ارسال کرده است. بر این اساس گردانندگان این سایت ها باید از سوی دادستانی احضار و به آنان اولتیماتوم شدید داده شود. بعید نیست برخی از آنان مصداق مفسد اقتصادی باشند.  


رییس قوه قضاییه با اشاره به وسعت کشور پهناور ایران و بهره مندی آن از منابع غنی طبیعی و انسانی، خاطر نشان کرد: ما نمی گوییم که نوسان قیمت دلار تاثیر واقعی بر بازار داخلی ندارد اما معتقدیم که با این ظرفیت های عظیمی که در اختیار داریم باید تاثیر چنین نوساناتی در حد خودش باشد و از سوی دیگر پشت صحنه این قیمت سازی ها بررسی شود. نباید عده ای سودجو و از سوی دیگر دشمنان خارجی تصور کنند که کشوری به این بزرگی را می توانند با خیالات باطل خود به تلاطم بیاندازند. البته با بصیرت مردم، دشمن چنین خیالی را به گور خواهد برد و امثال ترامپ نیز خیلی زود فراموش خواهند شد.  


ارسال‌ نظر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
۰
لطفا هرچه زودتر با صاحبان مفسد و خیانتکار سایتها و یا کانالهایی که با خبرسازی ارز سعی در بی ثبات کردن اقتصاد کشور و ارزش پول ملی دارند با اشد مجازات و قاطع برخورد شود.
فیلم و پخش زنده
بیشتر