10 مهر 1397 - 09:50
رییس ستاد اطلاع‌رسانی اقتصادی کشور:

شاهد سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود

رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور از موفقیت برنامه های شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای کنترل تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه خبر داد و بر روند نزولی قیمت ارز و سکه تاکید کرد.
کد خبر : ۹۲۰۸۴
رحمانی فضلی

به گزارش ایبِنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه مقدماتی ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به منظور تبیین و ایجاد هماهنگی برای برگزاری اولین نشست این ستاد به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.


عبدالرضا رحمانی فضلی در این جلسه با تاکید بر تبیین و تشریح وظیفه این ستاد بر هم‌افزایی اطلاع‌رسانی به مردم و اقناع افکار عمومی از طریق انتقال دقیق، صحیح و سریع اخبار و اطلاعات تاکید کرد.


وی از تمامی رسانه‌ها و صاحبان تریبون خواست در انتشار مطالب و بیان مواضع اقتصادی منافع ملی و حقوق مردم را به طور جدی رعایت کنند.


رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه اشاره و تصریح کرد: با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد، شاهد سامان‌یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود و لازم است تمامی رسانه‌ها و صاحبان تریبون مصالح عمومی را در نظر داشته باشند و همسو با سیاست‌های شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اقدام کنند.


در این جلسه مقرر شد اولین نشست ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به زودی با حضور تمام نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شود.


رییس‌ جمهوری روز شنبه در حکمی عبدالرضا رحمانی فضلی را به عنوان رییس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.


سیاست گذاری و برنامه ریزی رسانه ای و نظارت بر اجرای آنها برای ایفای نقش فعال و موثر در مواجهه با جنگ روانی و اقتصادی از وظایف رییس این ستاد است.


برچسب ها: ارز سکه وزیر کشور
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر