11 مهر 1397 - 21:30

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالروز تاسیس این بانک

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت نهم مهرماه سالروز تاسیس این بانک پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۹۲۱۵۰
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
بانک صنعت و معدن در حالی شصت و دومین سال تاسیس خود را پشت سر می گذارد که توانسته است کارنامه ای درخشان را در انجام رسالت بانکداری توسعه ای و در مسیر تامین مالی طرح های بزرگ، متوسط و کوچک صنعتی ، در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به دست اندرکاران عرصه صنعت و اقتصاد کشور ارائه کند ، موفقیت هایی که حاصل راهبرد های مبتنی بر سیاست های کلی دولت تدبیر و امید و تلاش مبتنی بر هم افزایی و خرد جمعی همکارانم در این بانک بوده است.
امروز همگان به این نکته باور قلبی دارند که هرگاه سخن از سیستم بانکی است نقش بانک صنعت و معدن از برجستگی خاصی برخوردار است و این امر حاصل تلاش مسئولانه این بانک در اجرای طرح های صنعتی و توسعه اقتصادی کشور است. بانک توسعه ای بخش صنعت و معدن کشور که در کنار تامین مالی، به عنوان یک مشاور باتجربه در کنار صنعتگران حضور داشته و از این طریق در به ثمر رسیدن طرح های صنعتی نقش فعال و پویایی را داراست .
پروژه های فولادی ۷ گانه و چند پروژه دیگر فولادی مانند روهینا (دزفول) ، پاسارگاد(فارس) و مادکوش (بندرعباس) که برخی از این طرحهای فولادی به بهره برداری رسیده است، تامین مالی ۶ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و ۲۴ نیروگاه مقیاس کوچک، تأمین مالی پروژه های پتروشیمی که قابلیت ارزآوری برای کشور را دارند از قبیل پتروشیمی کاویان، لرستان، مهاباد، مسجدسلیمان، ایلام، تامین مالی راه اندازی قطار سریع ‏السیر تهران - قم - اصفهان به میزان ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار و فاینانس برقی ‏سازی قطار تهران - مشهد به مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو تنها بخشی از اقدمات در خورتحسین این بانک در توسعه پایدار ایران اسلامی است .
بانک صنعت و معدن همچنین در تامین مالی و پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط کشور دارای جایگاه ممتازی در کشور است که از این طریق نیز در ایجاد اشتغال در بخش های مختلف کشور گام برداشته است.
اینجانب نهم مهرماه سالروز تاسیس بانک صنعت و معدن را به صنعتگران، کارآفرینان و همکاران گرامی تبریک عرض نموده، افق های هرچه روشن تری را برای صنعت و اقتصاد کشورمان از خداوند متعال خواستارم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر