16 مهر 1397 - 09:04
بانک پاسارگاد هشدار داد،

شگرد جدید ارتکاب جرائم و کلاهبرداری

بانک‌پاسارگاد، در خصوص شگرد جدید ارتکاب جرائم و کلاهبرداری به مردم هشدار داد.
کد خبر : ۹۲۳۲۶
لوگوی بانک پاسارگاد

به گزارش ایبِنا  و به نقل از  روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، یکی از شیوه‌ها و شگردهای جدید کلاهبرداری افراد سودجو از مردم، برقراری تماس و ارسال پیامک مبنی بر برنده شدن جوایزی از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات یا جوایز نقدی با مبالغ ۵ میلیون تومان و ... در جشنواره‌های مختلفی مانند قرعه‌کشی همراه اول، رادیو جوان، رادیو معارف، مسابقات صدا و سیما و ... است.


در این روش کلاهبرداران با استفاده از قدرت فن‌بیان و سخنوری، اعتماد افراد را جلب می‌کنند به‌طوری‌که فرد با حضور پای دستگاه‌های خودپرداز، با ترفند کلاهبرداران، کلیه اطلاعات حساب خود را در اختیار ایشان قرار داده و مبالغی را به حساب اعلامی فرد سودجو واریز می‌کند. این کلاهبرداری در اکثر موارد در روزهای منتهی به روزهای تعطیل انجام می‌شود که امکان پیگیری سریع میسر نباشد.


از این‌رو هم‌میهنان گرامی باید ضمن افزایش آگاهی در خصوص این شگردها، با هوشیاری مانع از فریب ‌خوردن و سودجویی کلاهبرداران شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰۰ و سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک  ارتباط برقرار کنید.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر